Logo BIP

Biuletyn Informacji Publicznej

26 stycznia 2023 rok

Uchwała nr 340/29/2020-2024
Senatu Politechniki Wrocławskiej
z dnia 26 stycznia 2023 r.
w sprawie przyjęcia Sprawozdania Rady Uczelni Politechniki Wrocławskiej
za okres 2021 – 2022

§ 1

Senat Politechniki Wrocławskiej, działając na podstawie art. 18 ust. 5 ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz.U. z 2022, poz.574, ze zm.), przyjmuje Sprawozdanie Rady Uczelni Politechniki Wrocławskiej za okres 2021 – 2022:
1) tj. od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r., stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej uchwały;
2) tj. od 1 stycznia 2022 r. do 31 grudnia 2022 r., stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik nr 1_Sprawozdanie Rady Uczelni za 2021 rok 

Załącznik nr 2_Sprawozdanie Rady Uczelni za 2022 rok


Uchwała nr 341/29/2020-2024
Senatu Politechniki Wrocławskiej
z dnia 26 stycznia 2023 r.
w sprawie zaopiniowania szczegółowych kryteriów
wystawiania cząstkowych ocen pozytywnych
nauczycielom akademickim Politechniki Wrocławskiej

§1

Senat Politechniki Wrocławskiej, działając na podstawie art. 128 ust. 3 ustawy – Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. 2022 poz. 574, ze zm.) oraz stosownie do treści zawartych w § 12, w § 15 i w § 18 Regulaminu oceny nauczycieli akademickich Politechniki Wrocławskiej pozytywnie zaopiniowanego w drodze Uchwały nr 291/24/2020-2024 Senatu Politechniki Wrocławskiej z dnia 7 lipca 2022 r. pozytywnie opiniuje przedstawione przez Rektora szczegółowe kryteria wystawiania cząstkowych ocen pozytywnych nauczycielom akademickim dotyczących:
1) działalności dydaktycznej nauczyciela akademickiego, stanowiące załączniki nr 1 – 13 do niniejszej uchwały;
2) działalności naukowej nauczyciela akademickiego, stanowiące załączniki nr 14 – 26 do niniejszej uchwały;
3) działalności naukowej nauczyciela akademickiego reprezentującego dyscyplinę naukową niepodlegającą ewaluacji, stanowiące załącznik nr 27 do niniejszej uchwały;
4) działalności organizacyjnej oraz w zakresie podnoszenia kompetencji zawodowych nauczyciela akademickiego, stanowiące załączniki nr 28 – 40 do niniejszej uchwały;
5) działalności dydaktycznej i organizacyjnej oraz podnoszenia kompetencji zawodowych obowiązujących w Studium Języków Obcych i w Studium Wychowania Fizycznego i Sportu, stanowiące załączniki nr 41 i 42 do niniejszej uchwały.

§2

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik nr 1 Wydział Architektury_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 2 Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 3 Wydział Chemiczny_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 4 Wydział Informatyki i Zarządzania_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 5 Wydział Elektryczny_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 6 Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 7 Wydział Inżynierii Środowiska_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 8 Wydział Zarządzania_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 9 Wydział Mechaniczno-Energetyczny_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 10 Wydział Mechaniczny_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 11 Wydział Podstawowych Problemów Techniki_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 12_Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów_Kryteria ocen cząstkowych z dzialaność dydaktyczną

Załącznik nr 13 Wydział Matematyki_ Kryteria ocen cząstkowych za działalność dydaktyczną

Załącznik nr 14 DN_Architektura i Urbanistyka_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 15 DN_Automatyka, Elektronika, Elektrotechnika i Technologie Kosmiczne_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 16 DN_Informatyka Techniczna i Telekomunikacja_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 17 DN_Inżynieria Biomedyczna_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 18 DN_Inżynieria Chemiczna_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 19 DN_Inżynieria Lądowa, Geodezja i Transport_kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 20 DN_Inżynieria Mechaniczna_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 21 DN_Inżynieria Środowiska, Górnictwo i Energetyka_kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 22 DN_Matematyka_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 23 DN_Nauki Chemiczne_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 24 DN_Nauki Fizyczne_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 25 DN_Nauki o Zarządzaniu i Jakości_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 26 DN_Inżynieria Materiałowa_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 27 DN_niepodlegająca ewaluacji_ kryteria ocen cząstkowych za działalność naukową

Załącznik nr 28 Wydział Architektury_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 29 Wydział Budownictwa Lądowego i Wodnego_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 30 Wydział Chemiczny_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 31 Wydział Informatyki i Telekomunikacji_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 32 Wydział Elektryczny_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 33 Wydział Geoinżynierii, Górnictwa i Geologii_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 34 Wydział Inżynierii Środowiska_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 35 Wydział Zarządzania_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 36 Wydział Mechaniczno-Energetyczny_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 37 Wydział Mechaniczny_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 38 Wydział Podstawowych Problemów Techniki_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 39_Wydział Elektroniki, Fotoniki i Mikrosystemów_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 40_Wydział Matematyki_Kryteria ocen cząstkowych za działalność organizacyjną

Załącznik nr 41_kryteria oceny nauczyciela akademickiego w Studium Języków Obcych Politechniki Wrocławskiej

Załącznik nr 42_kryteria oceny nauczyciela akademickiego w Studium Wychowania Fizycznego i Sportu Politechniki Wrocławskiej


 Uchwała nr 342/29/2020-2024
Senatu Politechniki Wrocławskiej
z dnia 26 stycznia 2023 r.
w sprawie zatwierdzenia zmian
w Regulaminie Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości
Politechniki Wrocławskiej

§ 1

Senat Politechniki Wrocławskiej, działając na podstawie art. 148 ust. 3 zdanie drugie ustawy - Prawo o szkolnictwie wyższym i nauce (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 574, ze zm.) oraz § 26 ust. 4 Statutu, zatwierdza zmiany treści Regulaminu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości Politechniki Wrocławskiej, przyjętego uchwałą nr 45/4/2020-2024 z dnia 17 grudnia 2020 r. (z późn. zm.) polegające na tym, że:

1) skreśla się dotychczasową treść § 1 ust. 4 i nadaje się mu nowe brzmienie:
„4. Bezpośredni nadzór nad AIP sprawuje Rektor. Rektor może upoważnić Prorektora właściwego ds. współpracy do działania w jego imieniu w powyższym zakresie”.

2) skreśla się dotychczasową treść § 2 i nadaje się mu nowe brzmienie:
㤠2
1. AIP oferuje wsparcie studentom, doktorantom, pracownikom oraz absolwentom Politechniki Wrocławskiej, którzy zamierzają prowadzić lub prowadzą działalność gospodarczą (zwaną dalej „firmą”) we wszelkich prawem dozwolonych formach.
2. W AIP mogą być zakładane i wspierane firmy akademickie, w tym spółki start-up i spin-out.
3. Start-up jest firmą akademicką nowozakładaną lub będącą we wczesnej fazie rozwoju, która tworzy produkty i usługi w warunkach skrajnej niepewności i poszukuje rentownego, skalowalnego i powtarzalnego modelu biznesowego.
4. Firma spin-out to nowy podmiot, zakładany przez naukowców - pracowników Uczelni, wykorzystujący jej własność intelektualną (np. wyniki badań naukowych) i zasoby materialne (laboratoria, aparaturę itp.). Spin-out jest niezależne kapitałowo od Uczelni i może podjąć z nią współpracę na zasadach rynkowych.
5. AIP przyznaje również wsparcie spółkom spin-off, których udziałowcem jest Instytut Transferu Technologii Sp. z o. o.
6. Firmy w AIP mogą korzystać z własności intelektualnej i zasobów materialnych Uczelni na zasadach wynikających z zawartych umów i Zarządzeń Wewnętrznych”.

3) skreśla się dotychczasową treść § 8 ust. 3 i nadaje się mu nowe brzmienie:
„3. Dyrektor AIP podpisuje wewnętrzne porozumienia z jednostkami organizacyjnymi Politechniki Wrocławskiej określające zasady i ramy współpracy tych jednostek z AIP”.

§ 2

Senat Politechniki Wrocławskiej zatwierdza tekst jednolity Regulaminu uwzględniający zmiany, o których mowa w §1, stanowiący załącznik do niniejszej uchwały.

§ 3

Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Załącznik-tekst jednolity Regulaminu Akademickiego Inkubatora Przedsiębiorczości

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ostatnia modyfikacja: 29-06-2023 Wytworzone przez: Małgorzata Kałuża Opublikowane przez: Małgorzata Kałuża
Politechnika Wrocławska © 2024